Czas trwania studiów2 lata / 4 semestry
Forma studiówstacjonarnie lub hybrydowo
Uzyskany dyplomstacjonarne lub hybrydowe
Opis specjalności
Branża e-commerce jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin rynkowych. Towarzyszy temu dynamiczny rozwój e-marketingu. Specjalność Zarządzanie biznesem cyfrowym i e-marketing (e-Marketing i e-Commerce) przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności biznesowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów e-marketingowych firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu, w tym także Social Media Marketing. Celem kształcenia na tej specjalności jest zapoznanie studentów z problematyką wirtualizacji biznesu i marketingu w wymiarze strategicznym oraz przez pryzmat procesów konkurowania i osiągania przez przedsiębiorstwa trwałej przewagi konkurencyjnej. Osoby, które wybiorą tą specjalność poznają ideę content marketingu, pozycjonowania, prowadzenia badań internetowych, prawa w e-biznesie czy współpracy z blogerami i vlogerami.
Propozycja specjalności podyktowana jest zmianami zachodzącymi w społeczeństwie i gospodarce, które wiążą się z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz z wykorzystywaniem w coraz większym zakresie Internetu w biznesie.
Kwalifikacje i kariera
Absolwent posiada kwalifikacje do pracy:
- jako szef własnej działalność gospodarczej na rynku międzynarodowym
- w przedsiębiorstwach współpracujących z zagranicą
- w Izbach handlowe i gospodarczych
- w korporacjach międzynarodowych
- jako kierownik międzynarodowego zespołu
- jako negocjator ds. handlu zagranicznego
- jako kierownik działu współpracy z zagranicą
- w firmach konsultingowych
Zakres tematyczny
Zakres tematyczny programu studiów obejmuje, między innymi, takie zagadnienia jak:
- Strony internetowe jako narzędzie marketingu i e-commerce
- Instrumenty konkurowania w przestrzeni wirtualnej
- Public relations
- E-komunikacja i social media
- Planowanie marketingowe
- Kreowanie marki
Korzyści
Studia na tej specjalności umożliwiają studentom zdobycie specjalistycznej wiedzy w zakresie:
- uwarunkowań oraz zastosowań Internetu w marketingu,
- modeli e-commerce,
- specyfiki funkcjonowania społeczności internetowych,
- wykorzystania blogów w działalności marketingowej przedsiębiorstw oraz na nabycie praktycznych umiejętności dotyczących:
- formułowania strategii marketingowej firmy w Internecie,
- zarządzania sklepem internetowym
- działań marketingowych w sieci,
- prowadzenia kampanii reklamowych,
- działań z zakresu public relations w Internecie.
Poznaj specjalności na kierunku Zarządzanie (studia magisterskie)
Zapisz się online!
Wypełnij prosty formularz i zarezerwuj sobie miejsce na wybranym kierunku.
Po jego wypełnieniu prześlemy informacje co należy zrobić „krok po kroku” by zostać studentem UNS.
ZAPISZ SIĘBiuro Rekrutacyjne
Jeśli masz jakiekolwiek pytania chętnie na nie odpowiemy.
Telefon
(42) 232 74 99Godziny pracy
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 15:30
Sobota 8.30 – 13.30
(w miesiącach lipiec, sierpień i wrzesień Rektorat Uczelni jest w soboty nieczynny)