Czas trwania studiów2 lata / 4 semestry

Forma studiówstacjonarnie lub hybrydowo

Uzyskany dyplomstacjonarne lub hybrydowe

Opis specjalności

Branża e-commerce jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin rynkowych. Towarzyszy temu dynamiczny rozwój e-marketingu. Specjalność Zarządzanie biznesem cyfrowym i e-marketing (e-Marketing i e-Commerce) przygotowuje do praktycznego wykorzystania Internetu w działalności biznesowej poprzez poznanie zasad rynku internetowego oraz skutecznej realizacji projektów e-marketingowych firmy w środowisku wirtualnym w różnych obszarach biznesu, w tym także Social Media Marketing. Celem kształcenia na tej specjalności jest zapoznanie studentów z problematyką wirtualizacji biznesu i marketingu w wymiarze strategicznym oraz przez pryzmat procesów konkurowania i osiągania przez przedsiębiorstwa trwałej przewagi konkurencyjnej. Osoby, które wybiorą tą specjalność poznają ideę content marketingu, pozycjonowania, prowadzenia badań internetowych, prawa w e-biznesie czy współpracy z blogerami i vlogerami.

Propozycja specjalności podyktowana jest zmianami zachodzącymi w społeczeństwie i gospodarce, które wiążą się z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz z wykorzystywaniem w coraz większym zakresie Internetu w biznesie.

Czwórka młodych ludzi. Jedna kobieta pokazuje pozostałym informacje na laptopie

Kwalifikacje i kariera

Absolwent posiada kwalifikacje do pracy:

  • jako szef własnej działalność gospodarczej na rynku międzynarodowym
  • w przedsiębiorstwach współpracujących z zagranicą
  • w Izbach handlowe i gospodarczych
  • w korporacjach międzynarodowych
  • jako kierownik międzynarodowego zespołu
  • jako negocjator ds. handlu zagranicznego
  • jako kierownik działu współpracy z zagranicą
  • w firmach konsultingowych
Osoba pisząca na kartkach przypiętych do teczki.

Zakres tematyczny

Zakres tematyczny programu studiów obejmuje, między innymi, takie zagadnienia jak:

  • Strony internetowe jako narzędzie marketingu i e-commerce
  • Instrumenty konkurowania w przestrzeni wirtualnej
  • Public relations
  • E-komunikacja i social media
  • Planowanie marketingowe
  • Kreowanie marki
Piątka młodych ludzi z kciukami zwróconymi w górę.

Korzyści

Studia na tej specjalności umożliwiają studentom zdobycie specjalistycznej wiedzy w zakresie:

  • uwarunkowań oraz zastosowań Internetu w marketingu,
  • modeli e-commerce,
  • specyfiki funkcjonowania społeczności internetowych,
  • wykorzystania blogów w działalności marketingowej przedsiębiorstw oraz na nabycie praktycznych umiejętności dotyczących:
  • formułowania strategii marketingowej firmy w Internecie,
  • zarządzania sklepem internetowym
  • działań marketingowych w sieci,
  • prowadzenia kampanii reklamowych,
  • działań z zakresu public relations w Internecie.
Młoda uśmiechnięta kobieta trzymająca w dłoni pomarańczowy zeszyt.

Zapisz się online!

Wypełnij prosty formularz i zarezerwuj sobie miejsce na wybranym kierunku.

Po jego wypełnieniu prześlemy informacje co należy zrobić „krok po kroku” by zostać studentem UNS.

ZAPISZ SIĘ

Biuro Rekrutacyjne

Jeśli masz jakiekolwiek pytania chętnie na nie odpowiemy.

Adres

Kamińskiego 21, Łódź, Polska

Telefon

(42) 232 74 99

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek 8:00 – 15:30
Sobota 8.30 – 13.30
(w miesiącach lipiec, sierpień i wrzesień Rektorat Uczelni jest w soboty nieczynny)