Kosmetyki społecznego wpływu

Baner kampanii społecznego wpływu

Badania opinii publicznej pokazały, że 75% Polaków używa słów typu „schizol”, „psychol”, „świr” czy „wariat” w wobec osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego. Te słowa ranią. A co, gdyby były na to kremy czy płyny?

Badania opinii publicznej, które latem 2024 roku zrealizowała Fundacja Wielogłosu, pokazały, że 75% Polaków używa słów typu „schizol”, „psychol”, „świr” czy „wariat” w odniesieniu do osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego. Tyle samo osób ma świadomość, że takie słowa ranią, stygmatyzują i mają pejoratywny wydźwięk.

Hydrolat na raniące przekonania, serum aktywujące empatię, krem wzmacniający życzliwość oraz płyn do demakijażu stereotypów to Kosmetyki Społecznego Wpływu. Mają symbolicznie przypominać tym, że słowa ranią, uprzedzenia hamują rozwój, a stereotypy zniekształcają rzeczywistość.

Kosmetyki są dostępne bezpłatnie, bo życzliwość i empatia nie mają ceny. Zamów je i bądź wsparciem dla osób z doświadczeniem kryzysu psychicznego.

Zdjęcia kosmetyków społecznego wpływu

Wpływają na piękno zewnętrzne oraz na to, co nosimy w środku.

♥ hydrolat na raniące przekonania
♥ serum aktywujące empatię,
♥ krem wzmacniający życzliwość
♥ płyn do demakijażu stereotypów

Zdjęcie buteleczki z kosmetykiem

płyn do demakijażu stereotypów

Produkt z serii Kosmetyki Społecznego Wpływu. Ma symbolicznie przypominać o tym, że słowa ranią, stereotypy zniekształcają rzeczywistość, a uprzedzenia hamują rozwój.

Dowiedz się więcej
Zdjęcie buteleczki z kosmetykiem

serum aktywujące empatię

Produkt z serii Kosmetyki Społecznego Wpływu. Ma symbolicznie przypominać o tym, że słowa ranią, stereotypy zniekształcają rzeczywistość, a uprzedzenia hamują rozwój.

Dowiedz się więcej
Zdjęcie kremu

krem wzmacniający życzliwość

Produkt z serii Kosmetyki Społecznego Wpływu. Ma symbolicznie przypominać o tym, że słowa ranią, stereotypy zniekształcają rzeczywistość, a uprzedzenia hamują rozwój.

Dowiedz się więcej
Zdjęcie buteleczki z kosmetykiem

hydrolat na raniące przekonania

Produkt z serii Kosmetyki Społecznego Wpływu. Ma symbolicznie przypominać o tym, że słowa ranią, stereotypy zniekształcają rzeczywistość, a uprzedzenia hamują rozwój.

Dowiedz się więcej

Kampania społeczna „Piękni i empatyczni” – destygmatyzacja oraz zmiana odbioru osób z niepełnosprawnością psychiczną – została dofinansowana ze środków PFRON w ramach konkursu „Możemy więcej”.

Fundacja Wielogłosu
https://wieloglosu.pl/
https://wewnatrz.pl/
ul. Kopernika 14
40-064 Katowice

Kontakt telefoniczny:
+48 500 565 298

Kontakt mailowy:
fundacja@wieloglosu.pl

Autor: Promocja

Data publikacji: